Aanvragen van EHBO'ers voor uw evenement dienen minimaal 6 weken voor de datum van inzet in het bezit te zijn van onze evenementencoördinator, mevrouw Anja Rozendaal.
Hier kunt u het aanvraagformulier downloaden.
Het formulier dient u zo volledig mogelijk in te vullen en na ondertekening naar ons op te sturen per post (secretariaat EHBO, p/a A. Florijn, Delderveenweg 36, 3785 RC Zwartebroek). U mag het ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .
Let op:
- Het formulier mag voor meer dan één datum of activiteit gebruikt worden.
- Extra informatie betreffende de aanvraag voor EHBO-inzet kunt u apart per e-mail aan ons doorgeven.
- Formulieren die niet voorzien zijn van onderstaande informatie worden niet in behandeling genomen:
- Naam en adres aanvragende instantie/persoon
- Datum van aanvraag
- Factuuradres
- Factuuremailadres
- Voldoende en accurate gegevens omtrent de datum(s) en aanvangstijden van de EHBO-inzet
- Voldoende gegevens omtrent de locatie van de EHBO-inzet
Kosten voor EHBO-inzet:
De kosten voor het posten bedragen € 7,50 per EHBO'er per uur. Minimaal 2 EHBO'ers. Dit is afhankelijk van wat er in de evenementenvergunning is afgesproken.
Voorwaarden:
- Op de EHBO-locatie dienen een tafel en minimaal twee stoelen aanwezig te zijn.
- De EHBO'ers dienen voorzien te worden van een hapje en drankje.
